poniedziałek, 19 marca 2012

Obidjens....

Witam panie,
Spójrz na swojego psa, a teraz na mnie
Jeszcze raz na niego i na mnie.
Szkoda, że nie jest mną,
Ale jeśli zaczął by używać dysków takich jak ja aportowałby, jakby był mną.
Popatrz na dół i w górę,
Gdzie jesteś?
Jesteś w parku z psem, który aportuje jak Twój pies mógłby,
Co masz w ręku?
Spójrz na mnie, bo ja mam dysk z dwoma biletami na Incredible Dog Chalange.
Spójrz jeszcze raz, bilety zamieniają się w diamenty, wszystko jest możliwe, jeśli Twój pies aportuje jak Rico.Siedzę na koniu. - Ri


Wracając na ziemię....


Kocham tego mojego murzyna... co kiedy trzeba nawet mózg włączy i oprócz super aportowania i siedzenia na koniu potrafi robić inne fajne rzeczy... szczególnie pod obi patrząc ;)


Dużo pracy przed psem i przede mną również... ale przecież czerpiemy z tego taką radość, że warto !


Ile to rzeczy wychodzi niezgrabnie, niedokładnie, nieprofesjonalnie. Jak daleko nam do doskonałości, jak długa droga jeszcze przed nami.... Ciągle jakieś kłody pod nogi i łapki wpadną... Ciągle to coś jest nie tak jak powinno być... Bo zawsze jest jakieś "ale". Mimo to chyba nie wypada się poddać, czy to dla mnie, czy to dla psa. Walczymy zaciekle dalej z wiarą, że schizy i bolączki kiedyś przejdą na rzecz super współpracy. Trzeba wierzyć, bo jak to mówią... pochodzenie zobowiązuje !
Za zdjęcia dziękuję bardzo Kamili Buryn !
Pozdrawiamy A& Ri !

16 komentarzy:

  1. Mimo to , i tak dojdziecie do profesjonalizmu.
    Potrzeba tylko wiary , cierpliwości a przede wszystkim treningów , a wszystko samo jakoś wyjdzie :) Kciuki zaciśnięte , pozdr!
    M&B

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie jesteśmy Wami :D
    Fajne fotki,. cieszę się z Waszych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj trzeba żałować... ojj trzeba !
      dziękujemy ;)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia. :)
    Trzymam kciuki za naukę i ćwiczcie tak często jak tylko możecie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) i staramy się, staramy mieć regularne treningi

      Usuń
  4. Tak trzymać! Proszę mi się tu nie poddawać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że ćwiczycie obi;)
    Super blog, dodaję się do obs. liczę na rewanż mam nowego posta zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytając tego bloga, wróżę Wam świetlaną przyszłość. Osiągnięcie dużo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest obi jest lans :D
    Dacie radę ze wszystkim, nie ma innej opcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha super lans z obi - to jest to:D
      Ja mam nadzieję, że damy radę ;)

      Usuń
  8. Bardzo mi się ten twój burek podoba ojj bardzo, przydałoby się kiedyś was nawiedzić przy okazji :)
    BARDZO SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO NAS x3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć :) i zapraszamy serdecznie na spacerki !

      Usuń