środa, 4 kwietnia 2012

Beztrosko nam.

Ano beztrosko, bo jeszcze Ri jest młody ( ja z resztą też). Dopiero się uczymy, zaczynamy żyć jak powinniśmy. Nikt jeszcze od nas tyle nie oczekuje, nie wymaga... po prostu sobie egzystujemy. Powolutku wychodzimy na prostą, idziemy do przodu, ale nie jak w wyścigu dzikich szczurów... Tylko tak dla przyjemności wspólnego spędzenia czasu i chęci poznawania. Ćwiczymy sobie to co chcemy i to co się nam podoba. Niedużo rzeczy wychodzi nam dobrze "ot tak", ale jesteśmy jeszcze młodzi: ja (jako przewodnik) i pies ( nadal szczeniak). Szukamy nadal tego co sprawi nam największą frajdę, po za wspólną pracą. Zobaczymy co nam to życie ciekawego przyniesie....
Na koniec znalazłam fotkę z zeszłorocznej wiosny:
Zdjęcie dzięki uprzejmości Natalii. 

Pozdrawiamy A&Ri !

7 komentarzy:

  1. Najtrudniej chyba zachować taką postawę, jak już znajdziemy konkretny cel i zaczynamy do niego dążyć, czasami gubiąc się gdzieś po drodze. Najważniejsze, to wrócić na dobre tory :). Zauważyłam, że ostatnio kilka osób poruszyło podobny wątek :D.

    A tak w ogóle to trzeba śledzić prognozy pogody, co byś nie musiała zarzucać starymi zdjęciami mojego autorstwa :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Najtrudniejsze to trzymać się ściśle określonego celu.
      Może tak dużo osób porusza temat, bo przyszła wiosna ,a więc zwiększona motywacja i chęć do pracy ;)

      No z pogodą u nas średnio... ale ja liczę na jakiś porządny spacerek jak tylko pogoda będzie typowo wiosenna :P

      Usuń
  2. Beztroska jest najlepsza. Z doświadczenia wiem, że wyścig szczurów i zbytnia ambicja nie dają wiele dobrego.
    Na pewno w końcu znajdziecie swój cel życiowy i zostaniecie w nim mistrzami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak się stanie :) cieszę się, że ktoś nam kibicuje !

      Usuń
  3. Dobrze, że się nie spieszycie. Bo po drodzę zawsze można się zgubić, a zwłaszcza jak ktoś się spieszy. Trzymam kciuki za odnalezienie celu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pośpiech jest zdecydowanie najgorszą z możliwych rzeczy :)

      Usuń
  4. Zgadzam się z Arkabc. "Bestroska jest najlepsza."
    Zdjęcie śliczne, w tym poście akórat nic nowego nie wniosę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń