piątek, 24 maja 2013

Zapracowanie...

Wydawać by się mogło, że coraz to bliżej wakacji. Tak samo można by było pomyśleć, że i czasu wolnego będzie więcej. Nic z tych rzeczy!
Jak na złość mam teraz więcej wszystkich zajęć razem wziętych niż przez cały dotychczasowy rok. Przez to zaniedbałam trochę mojego pieseczka.. Jednak w końcu po dłuższej przerwie wróciliśmy na treningi agility i... było CUDOWNIE ! Rysio ładnie myślał na slalomku - cud, miód, malina ! Oprócz tego jakoś się handlingow'o zgraliśmy. Mimo tego, że trening był dość krótki, bo pogoda nie pozwalała nam na więcej, jestem baaardzo zadowolona ! Było mi to potrzebne, taki pozytywny kop agilitowy, ponieważ już dawno go nie doświadczyłam ;)
Także może istnieje nadzieja również dla nas w świecie hopeczek, tunelików i slalomków??
Obikowo zaś przygotowujemy się do już niedługiego debiutu w jedyneczkach. Zobaczymy jak sobie oboje poradzimy :) Jestem dobrej myśli !
Mieliśmy mieć debiucik na zawodach AWI&FDDO, ale los tak chciał, że nie mogłam się pojawić. Także poczekamy sobie pewnie na warszawskie DCDC, może to i lepiej.
Teraz byle do wakacji, aby dzieciaczkowi więcej czasu poświęcić :) Bo ostatnio na każdym kroku pokazuje, jaki jest fajny, więc trzeba mu to wszystko wynagrodzić.
Ostatnio włączyłam pozytywne myślenie - i taki stan umysłu chcę utrzymać, bo jednak najważniejsze są te drobnostki, które składają się na całokształt :)
Pozytywnie pozdrawiamy A&Ri!

8 komentarzy:

  1. No w sumie ja moją sunie też zaniedbałam :P
    Fajnie, że teraz będziesz miała więcej czasu dla Ri, czekamy na zdjęcia z treningów ;)
    Świetne zdjęcie, super uchwycone, życzymy powodzenia w debiucie, oraz na treningach, no i jak zwykle samych sukcesów :D
    Pozdrawiam Martyna i Funny
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zdjęcia się postaram :)
      A tego czasu wolnego doczekać się nie mogę !

      Usuń
  2. Ja również ostatnio weszłam w tryb pozytywnego myślenia i cieszę się z drobnostek.
    Powodzenia w jedyneczkach życzymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo ważne :) Od razu świat inaczej wygląda, jak spojrzymy na niego w ten sposób !

      Usuń
  3. Teraz jest w.. tego wszystkiego! Masakra jakaś! Myślałam, że tylko u mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszę Cię, że nie tylko :) Ale mam tego dość...

      Usuń
  4. My właśnie zaczynamy wchodzić w pozytywne myślenie :) życzymy powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie czasami jest tak, że psiaki dość dużo pracują i mogą być po prostu zmęczone. Każdemu w końcu należy się zasłużony odpoczynek. Ja jestem zdania, że w takim wypadku warto jest pielęgnować psa. Dlatego ja używam wtedy fajnych szczotek od https://sklep.germapol.pl/ i wiem, że mój zwierzak bardzo lubi takie czesanie.

    OdpowiedzUsuń